Σελίδες

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Φωνες παρελθόντων σκιρτημάτων που δεν ακούστηκαν


Η αγάπη μου βρίσκεται σε ένα πεταχτό φιλί σου κι ένα γέλιο
Ο έρωτας αγγίζει τον λαιμό σου.
Η αγάπη κολυμπάει στη θάλασσα κάτω από τον λόφο
Ο έρωτας γέρνει στα παλιακά σεντόνια
Η αγάπη αγοράζει φυστικοβούτυρο από το μακρινό σουπερμαρκετ
Ο έρωτας πίνει το πιο φτηνό ουίσκι και κάνει όνειρα στο μπαρ
Η αγάπη ακούει τον φόβο σου και τα ανοίγματα της αγκαλιάς σου αλλού
Ο έρωτας φοβάται πολύ και κλαίει μπροστά σου γυμνός
Η αγάπη βαδίζει χέρι-χέρι αργά μέσα στη νύχτα
Ο έρωτας πεινάει, κάθε μέρα και κάθε νύχτα.
Η αγάπη είναι εδώ, ακόμα κι αν εγώ δεν είμαι.
Ο έρωτας, δυνατός μες στην ησυχία του νησιού, λάβωσε την καρδιά μου και θα φύγει. Ίσως μαζί του να φύγω κι εγώ.. Είναι κι αυτές οι απανωτές σιωπηλές βροχές που κάνουν τα κόκαλα στο στέρνο μου να πονάνε.
Για να έρθει το φως στο δωμάτιο, λένε, πρέπει να κάνεις χώρο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου