Σελίδες

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

τίτλος

Γύρω-γύρω...Γύρω-γύρω..
Να φέρνω τους φταίχτες..Να διώχνω τους κλέφτες..
Γύρω-γύρω..
Να υφαίνω, να σπάω τους κόμπους και πάλι να πατάω τις βελόνες.
Μη σιωπάς, μου είπες. Να μιλάς, να σε ακούμε.
Μα δεν είναι όλα να λέγονται. Αυτό δε μου το είπες.
Έπρεπε εγώ να το μάθω.
Έτσι είναι αυτά. Ποιός είπε ότι όλα μαζί γράφονται.
Ούτε να διαβαστούν δεν γίνεται όλα αντάμα.
Σκέπασα τις φωνες των αλλών με τις δικές μου.
Άκουγα όμως πάντα τη δική μου. Κι όταν δεν την άκουγα, μου μιλούσε η δική σου.
Μη μιλάς άλλο! Ναι, εσύ! Εσύ, με τη μεγάλη γλώσσα και το μικρό μυαλό!
Μη μιλάς. Δεν έχεις κάτι να μας πεις, δεν το βλέπεις;
Πώς να το δεις..Αφού κάλυψε το οπτικό σου πεδίο το σύννεφο.
Κι εσύ με τα πορτοκαλί μαλλιά..
Πόσο φτηνά αγόρασες το μπαουλάκι με τις ευχές;
Τα μπέρδεψες στο κεφάλι σου και έκανες την ασχήμια να μοιάζει με ευγένεια.
Με αηδιάζεις. Η ηρεμία σου με ταράζει.
Λάθη πολλά αλλά με συνεπήρε το πάθος για τη λευτεριά.
Να με συμπαθάτε. Κι αν όχι, δεν πειράζει..
Καλύτερα με την αλήθεια.
Στην αλήθεια, όσο κι αν δεν την φτάνω, δεν κάνει ποτέ ερημιά.
Είμαι πάντα μαζί σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου